Odnosi in komunikacija
Delo z zahtevnimi strankami
VSEBINA: Delo z ljudmi pomeni tudi soočanje z zahtevnimi in celo s težavnimi strankami. To so lahko povsem običajne stranke, ki od nas pričakujejo le nekoliko več pojasnil in zagotovil. Težavne stranke pa so nesramne, žaljive, agresivne, vzvišene, klepetave, jezne, nezaupljive itn. Kako delati z njimi, da se profesionalna komunikacija ne konča s konfliktom, polnim obtožb in slabe volje? Naučili vas bomo, kako ločiti običajne, zahtevne in težavne stranke. Pogledali bomo njihove značilnosti in vam za vsako od njih ponudili orodja, ki vam bodo v pomoč za lažje delo z njimi. Spoznali boste, kako vzpostaviti stik s takšno stranko, kako ji prisluhniti in kako poskrbeti, da se ne ujamemo v njeno mrežo, polno čustev in zank.
TRAJANJE: 4 ure
ZAČETEK PROGRAMA: Zbiranje prijav skozi vse leto.
ŠTEVILO UDELEŽENCEV: 12
CENA: glej cenik
SOFINANCER: Občina Krško
INFORMACIJE: Anja Brilej Bohorč, telefon: 07 48 81 170 in 051 279 633,
e-naslov: anja.brilej@lukrsko.si
Učinkovita komunikacija
VSEBINA: Raziskave so pokazale, da na človekovo osebno srečo in zadovoljstvo v veliki meri vpliva kakovost odnosov, tako zasebnih kot poslovnih. Ključ do dobrih odnosov pa je ravno učinkovita komunikacija.Komunikacija je proces izmenjave podatkov in informacij za medsebojno sporazumevanje. Komuniciranje poteka z besedami, gibi, mimiko, in je veliko več kot le pogovarjanje. Tudi molk je seveda oblika komuniciranja. Komunikacija je vedno dvosmeren proces, saj je povezana s sočasno medsebojno zaznavo in hkratno medsebojno izmenjavo sporočil.
TRAJANJE: 4 ure
ZAČETEK PROGRAMA: Zbiranje prijav skozi vse leto.
ŠTEVILO UDELEŽENCEV: 12
CENA: glej cenik
SOFINANCER: Občina Krško
INFORMACIJE: Anja Brilej Bohorč, telefon: 07 48 81 170 in 051 279 633,
e-naslov: anja.brilej@lukrsko.si
Moč argumentov
VSEBINA:
"Argumetni so kot puščice. Biti morajo ravno prav ostre in pravilno usmerjene. Kako globoko prodrejo, določa moč loka, s katerim so izstreljene. To moč imenujemo navdušenje." Kitajski državnik, 2000 let pr.n.št.
Če hočemo, da bomo prepričljivi in da nas bodo ljudje spoštovali, moramo jasno in sproščeno predstaviti svoje misli, moramo se znajti v različnih, tudi konfliktnih situacijah in suvereno zagovarjati svoje argumente. Seveda pa moramo tudi dobro poslušati in upoštevati argumente drugih. Argumenti, ki temeljijo na znanju in izkušnjah, so učinkovito orodje za pogajanja, odločanje in postavljanje ciljev.
TRAJANJE: 4 ure
ZAČETEK PROGRAMA: Zbiranje prijav skozi vse leto.
ŠTEVILO UDELEŽENCEV: 12
CENA: glej cenik
SOFINANCER: Občina Krško
INFORMACIJE: Anja Brilej Bohorč, telefon: 07 48 81 170 in 051 279 633,
e-naslov: anja.brilej@lukrsko.si
Reševanje konfliktov
VSEBINA:Komunikacija v konfliktnih situacijah zahteva veliko večjo osredotočenost na vsebino in sogovorika kot v sproščenih pogovorih. Posebne tehnike in pristopi nam olajšajo pogovor, kompleksnejši pristopi pa omogočijo, da smo kos še tako zahtevnim sogovornikom. Večina ljudi razume konflikt kot prepir ali celo pretep ter meni, da so konflikti škodljivi in da se jim je najbolje izogibati. Po drugi strani pa strokovnjaki ugotavljajo, da so konflikti v medosebnih odnosih neizogibni in da je ključnega pomena, kaj se z njimi naredi. Smiselno je torej, da razvijamo svoje sposobnosti za njihovo obvladovanje in reševanje.
TRAJANJE: 4 ure
ŠTEVILO UDELEŽENCEV: 12
ZAČETEK: prijave zbiramo skozi vse leto
CENA: glej cenik
SOFINANCER: občina Krško
INFORMACIJE: Anja Brilej Bohorč, telefon: 07 48 81 170 in 051 279 633,
e-naslov: anja.brilej@lukrsko.si